13 jaanuar 2010

Lumepallisupp

Ma pole kunagi seda magustoitu söönud, aga kuna see pidi maitsev olema siis otsustasin ka proovida. Retsept sai võetud väiksest raamatust "76 suupärast suppi". No mina ei tea, kas asi on minus või... aga koogel-moogel on etem! Ma arvan, et see jäi mu esimeseks ja ühtlasi ka viimaseks katsetuseks. Mind häirisid lumepallid, kuigi Joosepi arvates olid need nagu vahukommid ja kogu supp oli läilalt magus, kuigi vähendasin suhkru ja suurendasin piima kogust.


   400 ml piima
   3 muna
   100 g suhrut
   1 tl vaniljesuhkrut

3 kommentaari:

Merle ütles ...

kle, aga sa sellsit asja nagu sametsupp oled saanud. midagi taolist nagu.. vist ... see lumepallisupp, aga ühtlene. mul tuli meelde, et lapsepõlves sain ja meeldis,aga milline oli, seda ei mäleta

Liilia ütles ...

ma polnud seda lumepallisuppigi söönud enne, sametsupist pole kuulnudki :D

Merle ütles ...

Mulle sattus kunagi mingi vanem eesti kokaraamat kätte, seal oli see retsept.. aga ise pole teinud lastele... nüüd otsin et kust saaks seda retsepti

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.