04 juuli 2010

Suvikõrvitsasalat basiilikuga

Korjasin oma aiast selle suve kaks esimest suvikõrvitsakest. Mulle maitsevad sellised 15 cm pikkused noored pehme koorega tsukiinid, kuigi ma ei raatsi alati neid nii tillukestena korjata, aga mida tihedamini neid korjata seda kiiremini kasvavad suuremaks järgmised kõrvitsakesed. Mulle maitsevad suvikõrvitsad, ja ka tavalised kollased kõrvitsad, kõige rohkem toorelt s.t küpsetamata, kahjuks ei jaga keegi teine minu vaimustust ja nii ma teengi seda salatit vaid endale ;)
Olen sellist salatit juba mitu aastat teinud ja nüüd oma üllatuseks leidsin nami-namist sarnase retsepti, erinevus on ainult selles et mina kasutan palsamäädikat.




1 väike suvikõrvits
basiilikut
soola
oliiviõli
palsamäädikat





Lõika suvikõrvits õhukesteks viiludeks. Rebi pestud basiilikulehed tükkideks ja lao suvikõrvitsaviiludega vaheldumisi vaagnale. Raputa peale soola ning nirista üle äädika ja õliga.
Lase salatil enne sööma asumist veidi aega külmas maitsestuda.

Kommentaare ei ole:

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.