23 detsember 2011

Kaerahelbeküpsised martsipaniga ja küpsisevahetus 2011

...kui selline tore ettevõtmine välja kuulutati ei kujutanud ma ettegi kui keeruliseks see ülesanne tegelikult osutub. Ei, mitte küpsiste küpsetamine vaid põneva retsepti leidmine ja pakkimine nii et küpsised tervetena ka kohale jõuaksid. Mõtlesin mis ma mõtlesin, aga lõpuks otsustasin üpris lihtsate ent maitsvate küpsiste kasuks.

Karahelbeküpsised martsipani ja šokolaadiga

36tk
125 g võid
6 dl jämedaid kaerahelbeid
50 g mandlilaaste
75 g hapukoort
125 g martsipani
1 suur muna
veidi soola

Peale:
150g tumedat šokolaadi

Sulata või, lisa kaerahelbed, pisut soola, riivitud martsipan, hapukoor ja lahtiklopitud muna. Sega kõik ühtlaseks ja lase ca 10 minutit seista. Siis tõsta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile väiksed pätsikesed ja vajuta ühtlaseks.
Küpseta 180-kraadi juures umbes 10 min.
Jahtunud küpsised kasta sulatatud šokolaadisse, lase hanguda.

Saatsin oma küpsised Meritile, Kerstile ja Kairile. Loodan südamest, et mu küpsised jõudsid kohale ikka tervetena ja maitsesid saajatele!

Mina sain:
tõeliselt šokolaadised šokolaadiküpsised Roosamanna Kärdilt

maitsvad kaera-rosinaküpsised kellegilt kes kahjuks oma nime ega blogi ei olnud lisanud.

mõnusalt muredad sidrunikreemiga küpsised Marjult

5 kommentaari:

Kairi ütles ...

Ma tänan maitsvate küpsiste eest! Need jõudsid ilusate ja tervetena kohale. Ainuke probleem on nüüd selles, et kes need küpsised mis saadeti kokku, ära sööb :D Aga head asjad õnneks kaua ei seisa ;)

Liilia ütles ...

seda on hea kuulda, et maitsevad ka teistele mitte ainult mulle ;)
mul on õnneks hävitajaid küllaga :D

ütles ...

Hei! Kolmandad küpsised on minu poolt ja said teele saadetud 21.detsembril, kas ei jõudnud enne pühi kohale?

Liilia ütles ...

Marju, kui sa posti teel saatsid siis ilmselt ootavad nad postkontoris...meil liiguvad siin pakid viivitusega ;)

Ketu ütles ...

Mina sain oma küpsised ka ilusti kätte! Tõesti väga väga mõnusad ja head! Ei olnud tavalised kaerahelbeküpsised, martsipan ja šokolaadipõhi andsid hea maitse ja väljanägemise! Aitäh! :)

Related Posts with Thumbnails

NB!

Siinses blogis leiduvad materjalid on autoriõiguse tähenduses autorikaitse objektiks ja materjalide kasutamine kommertseesmärkidel ilma autori loata on keelatud. Muul eesmärgil kasutades lingi palun algsele postitusele.